فارسی English Publications in Journals نشریه علمیلیست وزارتین نمایه شده در ISC12. صابر منصوری, محمد احمدنژاد, الهام محمدیDialogue-Based Education and Critical Thinking: A Case Study of Iranian Primary Studentsآموزش مکالمه محور و تفکر انتقادی: مطالعه موردی دانشآموزان ایرانی دوره ابتداییiranian journal of comparative education Issue 7 (2024-05-01) PP. 2989-3019 علمی-پژوهشیScopus11. رباب خسروی سقزچی, الهام محمدی, نازنین اسماعیلی, حامد زندیPerfectionism and writing anxiety as predictors of Iranian EFL learners’ performance in IELTS writing module: a multi-dimensional perspectiveکمال گرایی و اضطراب نوشتاری به عنوان پیش بینی کننده عملکرد زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی در ماژول رایتینگ آیلتس: دیدگاهی چند بعدیFrontiers in Education Issue 8 (2023-06-02) PP. 01-09 علمی-پژوهشیScopus10. مسعود اله ویردی, الهام محمدی, الهام محمدی آچاچلوئیWriting process conceptions: A comparative study on disciplinary- socialized and disciplinary-naïve graduate students in two academic disciplinesدرک فرایند نوشتار: مقایسه ای تطبیقی بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دارای رزومه تالیف و بدون رزومه تالیف در دو رشته مجزای دانشگاهیinternational journal of language studies Issue 17 (2023-01-15) PP. 117-140 نشریه علمیلیست وزارتین نمایه شده در ISC9. الهام محمدی, رباب خسروی سقزچی, اعظم معصومیThe Relationship Between Iranian EFL Learners’ Personality Traits and Their Mobile Assisted Vocabulary Learningارتباط میان تیپ شخصیتی زبانآموزان ایرانی و یادگیری واژگان به کمک تلفن همراهJournal of Language Horizons Issue 6 (2022-12-01) PP. 137-155 علمی-پژوهشیScopus8. رخساره کاکوند, سید حسام الدین آل یاسین, الهام محمدیCombined and Differential Effects of Top-down and Bottom-up Reading Processes on Target Vocabulary Learning and Retention by EFL Learnersتاثیر مستقل و ترکیبی فرایند های پایین به بالا و بالا به پایین در مهارت خواندن بر فراگیری و ماندگاری واژگان مورد مطالعه توسط فراگیران زبان انگلیسی Reading Psychology Issue - (2022-08-29) PP. 1-19 علمی-پژوهشیISC (سامانه نشریات علمی جهان اسلام)7. الهام محمدی, منصوره امیریA Phenomenological Study of EFL Teachers' Job Burnout: The Case of Private Language Institutes in Iranمطالعه پدیدارشناسی فرسودگی شغلی در میان معلمان زبان انگلیسی: مورد موسسات خصوصی زبان در ایرانresearch in english language pedagogy Issue 10 (2022-06-01) PP. 191-214 علمی-پژوهشیScopus6. فاطمه فغفوری, سید حسام الدین آل یاسین, الهام محمدیComputer-Mediated Immediate and Delayed L 1 and L 2 Glosses and Vocabulary Learning and Reading Comprehension of an ESP Textتاثیر توضیح نویسی آنی و تاخیری کامپیوتری لغات بر روی افزایش دانش لغات و خواندن و درک مطلب متون زبان تخصصی انگلیسیComputer Assisted Language Learning Electronic Journal Issue 23(1) (2022-03-27) PP. 445-465 علمی-پژوهشیWOS-Emerging sources Citation Indexes5. سحر احمدی, امیررضا کرمی, الهام محمدی, Freddie A. Bowle Freddie A. BowleIsolated, Integrated, or a Mixture of Both? Which Type of Form-focused Instruction Leads to a More Successful Acquisition of Different Forms of Past Tense in English as a Foreign Language (EFL) Classrooms?ایزوله، یکپارچه یا ترکیبی از هر دو؟ کدام نوع ازآموزش متمرکز بر فرم منجر به یادگیری موفقیت آمیز اشکال مختلف زمان گذشته درکلاسهای انگلیسی به مثابه یک زبان خارجی می شود؟The Journal of Language Teaching and Learning Issue 12 (2022-01-02) PP. 16-27 علمی-پژوهشیScopus4. الهام محمدی, اعظم معصومیThe Relationship between Learning Vocabulary via Mobile (Mobile-Assisted Language Learning) and Iranian EFL Learners’ Social Anxiety and Lonelinessبررسی ارتباط میان یادگیری لغت از طریق موبایل (آموزش زبان موبایلمحور)، اضطراب اجتماعی و احساس تنهایی در زبانآموزان ایرانیJordan Journal of Modern Languages and Literatures Issue 13 (2021-12-01) PP. 775-800 3. الهام محمدی, پروین بابامرادیIntegrating multimedia in Idioms class and its impact on EFL students' achievementتلفیق چندرسانه ای ها در کلاس درس اصطلاحات انگلیسی و تاثیر آن بر روی یادگیری فراگیران زبان انگلیسیرشد آموزش زبانهای خارجی شماره 124 (1397/01/01) صفحات 15-18 علمی-پژوهشیScopus2. پروین بابامرادی, مهدی نصیری, الهام محمدیLearners’ Attitudes toward Using Dynamic Assessment in Teaching and Assessing IELTS Writing Task Oneنگرش فراگیران نسبت به استفاده از ارزشیابی پویا در تدریس و ارزیابی بخش اول نوشتاری آزمون آیلتس International Journal of Language Testing Issue 8 (2018-03-01) PP. 1-11 علمی-پژوهشیNone ISI1. الهام محمدیImproving EFL Learners' Speaking Skill: The Role of Proficiency Level and L1بهبود مهارت گفتاری زبان آموزان انگلیسی: نقش سطح مهارت و زبان اولIOSR Journal Of Humanities And Social Science Issue 22 (2017-01-21) PP. 58-63 Presentations in Seminars & Conferences بینالمللی 6. سیما محمدی, الهام محمدی, مهدی نصیرینگرش زبان آموزان خارجی ایرانی در مورد فعالیت های مشارکتی مبتنی بر تارنمای آموزشیIranian EFL Learners' Attitude Towards a Collborative WebQuest Activity-- دانشگاه بیرجند, بیرجند, 2022-11-11 - 2022-11-11 بینالمللی 5. الهام محمدی, منصوره امیریتاثیر متقابل هویت سازمانی و اضطراب اجتماعی بر تدریس کارآمد: مورد اساتید زبان انگلیسی دانشگاههای ایرانThe interaction effect of institutional identity and social anxiety on effective teaching: the case of Iranian EFL university teachersinternational conference on enghlish language studies دانشگاه اصفهان, اصفهان, 2019-12-11 - 2019-12-13 بینالمللی 4. سمیه نوراذر, رخساره کاکوند, الهام محمدیبررسی نقش دانش فراشناختی در عملکرد فراگیران زبان انگلیسی درتسک دوم مهارت نوشتاری آزمون آیلتسInvestigating the Role of Metacognitive Knowledge in EFL Learners' IELTS Writing task 2First International Conference on Issues in English Language Teaching and Literature دانشگاه مازندران, بابلسر, 2018-10-17 - 2018-10-18 ملی معتبر 3. الهام محمدی, منصوره امیریتاثیر تیپ شخصیتی (حسی - شهودی) و ساختار ژانر بر روی عملکرد درک مطلب فراگیران ایرانی سطح متوسط زبان انگلیسی Impact of personality types (sensing vs. intuitive) and genre structure on intermediate EFL learners' reading comprehension performanceNational ELT Conference: Innovations and Professional Developments دانشگاه کردستان, سنندج, 2017-10-26 - 2017-10-26 ملی معتبر 2. الهام محمدی, سمیه اریانفربررسی فرهنگ پذیری و ارتباط آن با هوش فرهنگیExploring Acculturation and its Relation to Cultural Intelligenceرویکردهای میان رشته ای به آموزش زبان،ادبیات و مطالعات ترجمه دانشگاه فردوسی مشهد, مشهد, 1396/08/02 - 1396/08/03 ملی معتبر 1. منصوره امیری, الهام محمدیسن شروع یادگیری زبان خارجی و هویت ملی فراگیران ایرانی زبان انگلیسیStarting age of foreign language learning and Iranian EFL Learners National identities-- دانشگاه حکیم سبزواری, سبزوار, 2017-05-03 - 2017-05-04