بازدید:28822 بروزرسانی: 15-06-1402
دکترا : دانشگاه تربیت مدرس, ایران, بازاریابی بین الملل , 1390-1386 |
عنوان رساله : الگوی انتخاب و حفظ شرکتهای عرضه کننده و پخش از منظر طرفین همکاری با رویکرد قابلیت محور |
زمینه رساله : پخش و فروش |
استاد راهنما : دکتر پرویز احمدی |
کارشناسی ارشد : علامه طباطبایی, ایران, مدیریت تکنولوژی دانشگاه , 1385-1382 |
عنوان پایان نامه : عوامل موثر در خلق دانش در پروژه های تحقیق و توسعه مشترک» مطالعه مرکز تحقیقات ایران خودرو به عنوان یک مورد. |
کارشناسی : دانشگاه گیلان, ایران, مدیریت صنعتی , 1380 |
عنوان پایان نامه : فرصتها و موانع صنعت گردشگري در استان گيلان |